5 tipp a konverzió növelésére

konverzio-novelese-weboldal-webshop-landing-cta-zeusweb

Ebben a cikkben 5 egyszerű tippet olvashattok, hogy könnyebb legyen a konverzió növelés a weboldalatokon, webshopotokon, vagy landing oldalatokon:

1. Vizuális elemek 👁️​

Válassz elég kontrasztos színeket a CTA (Call to Action) gombokhoz, mert ez fogja felhívni a potenciális ügyfelek figyelmét arra, hogy egyből betöltődés után tudják, merre navigáljanak tovább. A szürke, színtelen, alacsony kontrasztos elemeket nehezen fogják észrevenni, főleg ha egybeolvad a háttérrel, vagy a többi vizuális elemmel. Emberként természetünktől fogva vonzza a szemünket az éles színváltozás. A színkontraszt tudat alatt is olyan figyelemérzetet kelt, amelynek hatására cselekedni akarunk.

Termelői-méz-weboldal-készítés-őstermelő-zeusweb-mézes-webdesign-őstermelőknek-méhészet

2. Irányítsd a látogatókat ➡️

Az adott aloldalon, landing oldalon ha a konverzió a fő cél, akkor az oldalnak egyértelmű iránymutatással kell rendelkeznie, hogy a potenciális ügyfél érthetően és gyorsan tudja merre navigáljon tovább, vagy akár vissza az előző oldalra. Fontos, hogy keresés nélkül mindig tudjon hova tovább navigálni, így kevesebb eséllyel zárja be az oldalt, ezzel is fenntartva az érdeklődését. Az iránymutatások lehetnek finomak, például egy ember aki a CTA gombra néz (akár egy csinos hölgy), vagy egyértelműbbek, mint pl. a CTA-ra mutató nagy piros nyíl.

3. Hová tegyük a CTA-t? 📄

A CTA helye nagyon fontos, mert ez fogja felhívni a látogatók figyelmét. Ezeknek a mérésére, tesztelésére léteznek különböző eszközök, mint pl. a Scroll Map vagy a Heat Map. A Scroll Map (görgetési térkép) mutatja meg, hogy átlagosan meddig görgetnek az adott aloldalon a látogatók, vagy épp hol állnak meg a görgetéssel. A Heatmap pedig, hogy hova mozgatják a kurzort, hol kattintanak a látogatók. A görgetési térkép egy kiváló eszköz arra, hogy megtaláld hova is érdemes elhelyezni a CTA-d, mivel nagyobb valószínűséggel fogják látni. Pl. Hotjar.

4. Cselekvésre késztető címsorok, gombok 🆓🆕🆒

A legjobb CTA-k azok amik gyorsan, gondolkodás nélkül cselekvésre/kattintásra késztetik a látogatót. A titok a rövid, általános és cselekvésorientált szavak használata.
Ilyenek például, a legnagyobb külföldi oldalak mintáját nézve:
– Join Free (Netflix)
– Sign Up For Free (Zoom)
– Get Started
– View Demo/Book a Demo
– Get X% Off
– Add to Bag/Add to Cart
– Schedule/Book a …
 
Vagy magyar példákat nézve:
– Kipróbálom ingyen
– Kérem a kuponom
– Elolvasom ingyen
– Hogyan tovább?
– Tovább a kapcsolatfelvételhez
– Kosárhoz adás
– Időpontfoglalás
call-to-action-cta-gombok-zeusweb

5. A/B tesztelés 📝

A folyamatos tesztelés, színek és képek cseréje, CTA gomb áthelyezése másik helyre, segíthet eldönteni, hogy melyik hozz jobb konverziót. Érdemes lehet néha még akkor is tesztelgetni, ha már javultak a számok, statisztikák, hogy folyamatosan friss képed legyen a közönségedről. 

Ha csak pár %-ot is javítunk csak a konverziós arányon A-B teszteléssel, az éves szinten már sokat jelent, hosszútávon pedig még többet.

a-b-teszteles-cta-call-to-action-weboldal-konverzio-noveles-zeusweb

A cikk tartalma képi elemekkel:

Kérje ingyenes árajánlatunkat!

Ha Ön is szeretne sikeres, vevőszerző weboldalt, vegye fel velünk a kapcsolatot kedvezményes árajánlatunkért! Ha van már weboldala, ingyenesen átnézzük milyen területeken szükséges felújítani.

Elérhetőség:
weboldal-készítés-pécs-digitális-marketing-pécs-grafikai-tervezés-pécs-keresőoptimalizálás-pécs

Töltse ki a lenti űrlapot és mi pár órán belül válaszolunk!

Az Ön által bevitt adatokat semmilyen formában nem használjuk fel, csak is kizárólag 48 órán belüli visszahívásra, vagy emailben történő válaszolásra.

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
Folytasd

Még ezek is érdekelhetnek:

hatekony-home-office-munkavegzes-javitasa-otthoni-munka-vallalkozas-zeusweb

Az otthoni munkavégzés (Home Office) lehetősége nagyon sok ember álma. Aki azonban legalább egyszer dolgozott már otthonról, az tudja, hogy nem olyan könnyű mint amilyennek gondolják azt.

kisvallalkozas-marketing-csatornak-uzleti-weboldal-blog-iras-haszna-elonye2

Érdekel milyen marketing csatornákat használ a többi vállalkozás? Neked melyikre van szükséged? Olvasd el a top 6 marketing csatornát ebben a cikkben.

mikro-marketing-thumbnail-zeusweb

Üzletemberként vagy egy vállalkozás tulajdonosaként mindig keresni kell az új lehetőségeket, hogyan javíthatjuk a piaci pozíciónkat.

konverzio-novelese-weboldal-webshop-landing-cta-zeusweb

Ebben a cikkben 5 egyszerű tippet olvashattok, hogy könnyebb legyen …


Ügyfél vélemények

ZeusWeb

Ügyfél vélemények

Royal Market Kft WPC 2021.06.03.

Google
Precíz, gyors és nagyszerű kommunikáció! Másra nem bíznam a weboldalam! Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom! Nagyszerű szakember!

László Fórizs 2021.02.27.

Google
Teljesen megvagyok elégedve a munkájával. A weboldalt amit megbeszéltünk azt pontosan, korrekten és szépen csinálta meg. Bátran ajánlom bárkinek.

Evelin Török 2019.09.23.

Google
Tökéletesen meg vagyok elégedve a weboldallal. Különösen nagy segítség volt a kreativitás, amivel lényegesen nagy terhet vettél le a vállamról. Az elképzelésemet maximálisan meg tudtad csinálni, mellé pedig még külön tippeket is adtál, ami szebbé, jobbá tette az oldalt. Gyors, pontos, segítőkész. A legjobb választás volt 😃

László Peteh 2020.08.10.

Google
Egy új weboldal megtervezésére és elkészítésére kértem fel, maximálisan figyelembe vette az igényeimet és annak megfelelően alakított ki mindent. Kreatív ötleteinek köszönhetően, gördülékenyen tudtunk együtt dolgozni. Folyamatos kapcsolattartás mellett, a kért módosításokat azonnal elvégezte, így rendkívül gyorsan és precízen készítette el a weboldalt. Csak ajánlani tudom.

András Kováts 2020.10.23.

Google
Egy 9 éve működő weboldal frissítésére adtam megbízást, mint tartalommal mint dizájnba adjon véleményt, mert sajnos nem értek ehhez a "webes” munkához… Miután felvázoltam az elképzelésemet pikk—pakk elkészítette az új oldalt és az átkonvertálás után már el is indítottuk az új oldalt. Én kértem, hogy 80%-osan is tálaljuk a nagyközönség elé, de ezek után is folyamatosan történt az újabb ötletek megvalósítása, ami nagyon flottul működik. Fiatalos gondolatmenet, gyors és precíz munkavégzés, kommunikáció. Csak ajánlani tudom a webmester Urat!

Henrik Barsy 2021.02.05.

Google
Ajánlásra kaptam az elérhetőséget és tökéletesen meg vagyok elégedve a végeredménnyel!
Azon ritka szakemberek közé tartozik, aki nincs elszállva a tehetségétől (pedig lehetne), és maximális odaadással teljesíti a megrendelést.
Korábbi rossz tapasztalataim miatt szkeptikus voltam, de teljes mértékben az én igényeimnek megfelelő végterméket kaptam.
Amióta kész az új oldalam, csak ámulok, mennyire jó lett és az elkészített reklám-videók is profi minőségűek, lásd futott a Hír TV-n és a Totralcar előtti reklám blokkban a ViaSat6-on.
Ezúton is szeretném megköszönni az eddigi munkád, remélem semmin sem változtatsz és ugyanezzel a lendülettel menetelsz a céljaid felé!