A kisvállalkozások legfontosabb marketing csatornái

kisvallalkozas-marketing-csatornak-uzleti-weboldal-blog-iras-haszna-elonye2
Érdekel milyen marketing csatornákat használ a többi vállalkozás? Neked melyikre van szükséged? Olvasd el a top 6 marketing csatornát ebben a cikkben.

1. Üzleti weboldal

2021-ben egy jól elkészített weboldal szinte elengedhetetlen egy sikeres vállalkozáshoz. Már egy kisebb üzleti weboldal is óriási előnyt jelent azzal a konkurenciával szemben akinek még nincs, vagy nem alkalmas értékesítésre. Ez az egyik legolcsóbb és leghatásosabb módja egy vállalkozás reklámozásához, bemutatásához. Felhasználhatja a weboldalát webshopként is, termékek vagy szolgáltatások online értékesítéséhez, lead generáláshoz. Így az üzleti weboldal a marketing csatornák egyik legfontosabb eleme. 
Bővebben a Weboldal készítés-ről itt olvashat.

Fontos kihasználni a webet mint üzleti eszközt, még azoknak is akik elsősorban offline értékesítenek, mivel az offline boltokra is elsőkörben online keresnek rá. Ha az Ön webhelye nem lesz ott a találati listában, akkor bizony a konkurenciát fogják megtalálni a keresőben.

Ahhoz, hogy weboldala minél jobb helyezést érjen el az adott kulcsszavakra keresve a keresőmotorokban, keresőoptimalizálásra, angolul rövidítve SEO-ra lesz szüksége. Minél jobb SEO-ja van egy oldalnak annál több látogatója, potenciális ügyfele lehet. Bővebben a keresőoptimalizálásról itt olvashat.

covid.polotransz.hu-reszponziv-weboldal-keszites-pecs-olcson-1200-min
Weboldal készítés miatt is keressen minket bizalommal.

Statisztikák:

2. Blog

A blogok is egy nagyon hatékony marketingcsatornává váltak az évek alatt. Egy üzleti blog akár már egy önálló weboldalként is sikeres tud lenni, de egy webhely egy részeként is nagyon hasznos lehet ha érdekes vagy hasznos tartalmakat tudunk feltölteni rá. 

Az egyik legjobb módja annak, hogy több ügyfelet szerezzen a vállalkozásához, ha rendszeresen új, eredeti tartalmat biztosít nekik. Egy jó üzleti blognak jól megírt, hasznos, érdekes blogbejegyzéseket kell tartalmaznia, amelyek szintén SEO optimalizáltak.

kisvallalkozas-marketing-csatornak-uzleti-weboldal-blog-iras-haszna-elonye (1)

Igaz jó ha van egy tartalmas, jól felépített blogunk, fontos, hogy vállalkozása más weboldalakon, blogokon is szerepeljen, amelyek linkeket tartalmaznak az Ön webhelyére, ezzel erősítve a SEO-t (külső linkek) és a bizalmat is. A blogolás a fogyasztókkal való kommunikáció egyik legegyszerűbb, leggyorsabb és közvetlen módja is. 

Érdekes tartalmakat, tippeket, ötleteket oszthat meg, írhat megoldásokat célközönsége problémáira. Ezeket a tartalmakat felhasználhatja az ügyfelek igényeinek felderítésére is. A blogok ügyfélcsatornákként is szolgálnak, amelyekkel kommunikálni lehet a célpiaccal. Így tehát nem is kell monodanom: Minden vállalkozónak tudnia kell, hogyan blogoljon, hogyan kommunikáljon a célközönségével.

3. Social Media

Világszerte több mint 2,7 milliárd közösségi média felhasználóval a közösségi média marketing a legnagyobb és legerősebb marketingcsatorna. A közösségi média marketing magában foglalja a tartalom létrehozását, megosztását, az  adott marketing cél eléréséért.

A közösségi média marketing főként szöveges, képes vagy videós posztokból, hirdetésekből állnak. A közösségi média platformok nagy száma miatt az is fontos, hogy jól válasszuk ki, melyikbe fektessünk több időt, energiát.

A közösségi médiát felhasználhatjuk akár valós idejű ügyfélszolgálatra, javaslatokra vagy panaszkezelésre is. 

Bővebben a Digitális Marketing-ről itt olvashat.

social-media-kezeles-vallalkozasoknak-marketing-csatorna
Közösségi média posztok létrehozásában is keressen minket bizalommal.

4. Email marketing

Az e-mail marketing az egyik legközvetlenebb, legolcsóbb és leghatékonyabb módja annak, hogy kapcsolatba lépjünk a potenciális érdeklődőkkel, az egyetlen nehézség, hogy ha folyamatosan szeretnénk kommunikálni hírlevél formájában, akkor először össze kell gyűjtenünk email listákat, ahova az olvasóknak maguktól kell feliratkozniuk.

Az e-mail marketing a folyamatos és értékes információk rendszeres megosztásával elősegíti bizalom kiépítését a vevőkben és az érdeklődés fenntartását is. A legfontosabb, hogy az e-mail marketing lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy teljes ellenőrzést gyakoroljon az ügyfelek által kapott tartalom felett, ami lehetővé teszi az egyéni üzenetküldést.

Az e-mail marketing egy kommunikációs csatorna az ügyfél és a vállalkozás között, amiben megoszthatjuk az olvasókkal a termékeinkkel vagy a szolgáltatásainkkal kapcsolatos friss információkat, híreket, akciókat.

Kapcsolódó cikkek:

5. Lokális marketing

A lokális (helyhez kötött) marketing egy olyan marketingcsatorna, amely egy adott helyhez kötött célközönséget próbál elérni.  Ezt a fajta marketinget általában kisvállalkozások, például üzletek, éttermek, fodrászok és helyi szolgáltatók használják.

Amikor az emberek online keresnek fel egy az Ön vállalkozásához kapcsolódó terméket vagy szolgáltatást, akkor általában az adott helyet is beleírják a kulcsszóba (pl. fodrászat pécs). A lokális marketing segít abban, hogy vállalkozása könnyen elérhető legyen az Ön közelében lévő emberek számára.

A lokális marketinghez tartozik pl. egy szórólap kiszórása az üzlet körül vagy egy adott városban. Vagy akár egy rendezvényen való részvétel is hirdetőtábla formájában, amit folyamatosan új emberek láthatnak. Ez lehetővé teszi a vállalkozás számára, hogy ismétlődő fogyasztói bázist alakítson ki a vállalkozás közvetlen közelében.

A több telephellyel rendelkező nagyobb vállalkozások helyi marketing segítségével érhetik el a helyi célpiacaikat.

fodrasz-marketing-kozmetikus-marketing-fodraszoknak-marketing-kozmetikusoknak

6. Szóbeli marketing

A szóbeli marketing (WOMM) az, amikor a fogyasztók érdeklődése egy vállalkozás iránt tükröződik a mindennapi párbeszédben más emberekkel, pl. továbbajánlás útján.

A fogyasztók 92%-a jobban hisz a család és a barátok javaslatainak, mint a reklámoknak. Ez óriási ok arra, hogy az ügyfeleire támaszkodva ajánlja vállalkozását másoknak, pl. vélemények elhelyezésével weboldalára.

Az emberek általában jobban bíznak az ügyfelekben, mint a marketing szakemberekben. Úgy gondolják, hogy a marketing szakembereknek célja csak a kitűzött statisztikák elérése és minél több ügyfél megszerzése.

marketing-csatorna-szajhagyomany-utjan-vallalkozas-ajanlas

Ahhoz, hogy szóbeli továbbajánlást érjünk el valakinél, nem elég minőségi szolgáltatást nyújtani, kiváló ügyfélszolgálattal, gyors, kedves kommunikációval is rendelkeznünk kell. Miután lezártuk a projektet és az ügyfél is elégedett, azotán kérjünk csak véleményt és továbbajánlást. A véleményt pedig mindenképp helyezzük el a weboldalunkon, blogunkon.

Milyen marketing csatornát használjak?

A választott marketingcsatorna típusa az Ön igényeitől és költségvetésétől függ. Javasoljuk azonban, hogy próbáljon ki minél többet, a siker esélyének növelése miatt.

Természetesen az idő pénz, ahogy szokták mondani, ezért érdemes azokra a marketing csatornákra összpontosítani, ahol könnyebben, jobb áron érhetjük el a célközönségünket.

A fent említett csatornák legfontosabb kötelező eleme az üzleti webhely. Miután elkészült weboldal, felhasználhatja azt Blogolásra, Social Media összekötésre, vagy akár az összes többi marketing csatorna használatára.

Pl. A weboldalán lévő Blogban létrehoz egy bejegyzést, amit utána megoszt a Social Media oldalain.

Az ebben a cikkben említett összes marketingcsatorna hasznos módja lehet az ügyfelek elérésének, különösen, ha a szolgáltatóiparban tevékenykedik. Segítenek abban, hogy releváns, versenyképes és nyereséges maradjon, különösen ebben a technológiai korban. Tehát ha még nem tette volna meg, próbálja ki minél előbb a fentieket.

Ha nem tudja melyik lehet az Ön számára a leghasznosabb, vagy, hogy melyikkel kezdje, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti elérhetőségek egyikén! 

Kérje ingyenes árajánlatunkat!

Ha Ön is szeretne sikeres, vevőszerző weboldalt, vegye fel velünk a kapcsolatot kedvezményes árajánlatunkért! Ha van már weboldala, ingyenesen átnézzük milyen területeken szükséges felújítani.

Elérhetőség:
weboldal-készítés-pécs-digitális-marketing-pécs-grafikai-tervezés-pécs-keresőoptimalizálás-pécs

Töltse ki a lenti űrlapot és mi pár órán belül válaszolunk!

Az Ön által bevitt adatokat semmilyen formában nem használjuk fel, csak is kizárólag 48 órán belüli visszahívásra, vagy emailben történő válaszolásra.

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
Folytasd

Még ezek is érdekelhetnek:

hatekony-home-office-munkavegzes-javitasa-otthoni-munka-vallalkozas-zeusweb

Az otthoni munkavégzés (Home Office) lehetősége nagyon sok ember álma. Aki azonban legalább egyszer dolgozott már otthonról, az tudja, hogy nem olyan könnyű mint amilyennek gondolják azt.

kisvallalkozas-marketing-csatornak-uzleti-weboldal-blog-iras-haszna-elonye2

Érdekel milyen marketing csatornákat használ a többi vállalkozás? Neked melyikre van szükséged? Olvasd el a top 6 marketing csatornát ebben a cikkben.

mikro-marketing-thumbnail-zeusweb

Üzletemberként vagy egy vállalkozás tulajdonosaként mindig keresni kell az új lehetőségeket, hogyan javíthatjuk a piaci pozíciónkat.

konverzio-novelese-weboldal-webshop-landing-cta-zeusweb

Ebben a cikkben 5 egyszerű tippet olvashattok, hogy könnyebb legyen …


Ügyfél vélemények

ZeusWeb

Ügyfél vélemények

Royal Market Kft WPC 2021.06.03.

Google
Precíz, gyors és nagyszerű kommunikáció! Másra nem bíznam a weboldalam! Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom! Nagyszerű szakember!

László Fórizs 2021.02.27.

Google
Teljesen megvagyok elégedve a munkájával. A weboldalt amit megbeszéltünk azt pontosan, korrekten és szépen csinálta meg. Bátran ajánlom bárkinek.

Evelin Török 2019.09.23.

Google
Tökéletesen meg vagyok elégedve a weboldallal. Különösen nagy segítség volt a kreativitás, amivel lényegesen nagy terhet vettél le a vállamról. Az elképzelésemet maximálisan meg tudtad csinálni, mellé pedig még külön tippeket is adtál, ami szebbé, jobbá tette az oldalt. Gyors, pontos, segítőkész. A legjobb választás volt 😃

László Peteh 2020.08.10.

Google
Egy új weboldal megtervezésére és elkészítésére kértem fel, maximálisan figyelembe vette az igényeimet és annak megfelelően alakított ki mindent. Kreatív ötleteinek köszönhetően, gördülékenyen tudtunk együtt dolgozni. Folyamatos kapcsolattartás mellett, a kért módosításokat azonnal elvégezte, így rendkívül gyorsan és precízen készítette el a weboldalt. Csak ajánlani tudom.

András Kováts 2020.10.23.

Google
Egy 9 éve működő weboldal frissítésére adtam megbízást, mint tartalommal mint dizájnba adjon véleményt, mert sajnos nem értek ehhez a "webes” munkához… Miután felvázoltam az elképzelésemet pikk—pakk elkészítette az új oldalt és az átkonvertálás után már el is indítottuk az új oldalt. Én kértem, hogy 80%-osan is tálaljuk a nagyközönség elé, de ezek után is folyamatosan történt az újabb ötletek megvalósítása, ami nagyon flottul működik. Fiatalos gondolatmenet, gyors és precíz munkavégzés, kommunikáció. Csak ajánlani tudom a webmester Urat!

Henrik Barsy 2021.02.05.

Google
Ajánlásra kaptam az elérhetőséget és tökéletesen meg vagyok elégedve a végeredménnyel!
Azon ritka szakemberek közé tartozik, aki nincs elszállva a tehetségétől (pedig lehetne), és maximális odaadással teljesíti a megrendelést.
Korábbi rossz tapasztalataim miatt szkeptikus voltam, de teljes mértékben az én igényeimnek megfelelő végterméket kaptam.
Amióta kész az új oldalam, csak ámulok, mennyire jó lett és az elkészített reklám-videók is profi minőségűek, lásd futott a Hír TV-n és a Totralcar előtti reklám blokkban a ViaSat6-on.
Ezúton is szeretném megköszönni az eddigi munkád, remélem semmin sem változtatsz és ugyanezzel a lendülettel menetelsz a céljaid felé!