zeusweb-logo-v1-feher-narancs

5 tipp a konverzió növelésére

konverzio-novelese-weboldal-webshop-landing-cta-zeusweb

Ebben a cikkben 5 egyszerű tippet olvashattok, hogy könnyebb legyen a konverzió növelés a weboldalatokon, webshopotokon, vagy landing oldalatokon:

1. Vizuális elemek 👁️​

Válassz elég kontrasztos színeket a CTA (Call to Action) gombokhoz, mert ez fogja felhívni a potenciális ügyfelek figyelmét arra, hogy egyből betöltődés után tudják, merre navigáljanak tovább. A szürke, színtelen, alacsony kontrasztos elemeket nehezen fogják észrevenni, főleg ha egybeolvad a háttérrel, vagy a többi vizuális elemmel. Emberként természetünktől fogva vonzza a szemünket az éles színváltozás. A színkontraszt tudat alatt is olyan figyelemérzetet kelt, amelynek hatására cselekedni akarunk.

Termelői-méz-weboldal-készítés-őstermelő-zeusweb-mézes-webdesign-őstermelőknek-méhészet

2. Irányítsd a látogatókat ➡️

Az adott aloldalon, landing oldalon ha a konverzió a fő cél, akkor az oldalnak egyértelmű iránymutatással kell rendelkeznie, hogy a potenciális ügyfél érthetően és gyorsan tudja merre navigáljon tovább, vagy akár vissza az előző oldalra. Fontos, hogy keresés nélkül mindig tudjon hova tovább navigálni, így kevesebb eséllyel zárja be az oldalt, ezzel is fenntartva az érdeklődését. Az iránymutatások lehetnek finomak, például egy ember aki a CTA gombra néz (akár egy csinos hölgy), vagy egyértelműbbek, mint pl. a CTA-ra mutató nagy piros nyíl.

3. Hová tegyük a CTA-t? 📄

A CTA helye nagyon fontos, mert ez fogja felhívni a látogatók figyelmét. Ezeknek a mérésére, tesztelésére léteznek különböző eszközök, mint pl. a Scroll Map vagy a Heat Map. A Scroll Map (görgetési térkép) mutatja meg, hogy átlagosan meddig görgetnek az adott aloldalon a látogatók, vagy épp hol állnak meg a görgetéssel. A Heatmap pedig, hogy hova mozgatják a kurzort, hol kattintanak a látogatók. A görgetési térkép egy kiváló eszköz arra, hogy megtaláld hova is érdemes elhelyezni a CTA-d, mivel nagyobb valószínűséggel fogják látni. Pl. Hotjar.

4. Cselekvésre késztető címsorok, gombok 🆓🆕🆒

A legjobb CTA-k azok amik gyorsan, gondolkodás nélkül cselekvésre/kattintásra késztetik a látogatót. A titok a rövid, általános és cselekvésorientált szavak használata.
Ilyenek például, a legnagyobb külföldi oldalak mintáját nézve:
– Join Free (Netflix)
– Sign Up For Free (Zoom)
– Get Started
– View Demo/Book a Demo
– Get X% Off
– Add to Bag/Add to Cart
– Schedule/Book a …
 
Vagy magyar példákat nézve:
– Kipróbálom ingyen
– Kérem a kuponom
– Elolvasom ingyen
– Hogyan tovább?
– Tovább a kapcsolatfelvételhez
– Kosárhoz adás
– Időpontfoglalás
call-to-action-cta-gombok-zeusweb

5. A/B tesztelés 📝

A folyamatos tesztelés, színek és képek cseréje, CTA gomb áthelyezése másik helyre, segíthet eldönteni, hogy melyik hozz jobb konverziót. Érdemes lehet néha még akkor is tesztelgetni, ha már javultak a számok, statisztikák, hogy folyamatosan friss képed legyen a közönségedről. 

Ha csak pár %-ot is javítunk csak a konverziós arányon A-B teszteléssel, az éves szinten már sokat jelent, hosszútávon pedig még többet.

a-b-teszteles-cta-call-to-action-weboldal-konverzio-noveles-zeusweb

A cikk tartalma képi elemekkel:

Kérje ingyenes árajánlatunkat!

Ha Ön is szeretne sikeres, vevőszerző weboldalt, vegye fel velünk a kapcsolatot kedvezményes árajánlatunkért! Ha van már weboldala, ingyenesen átnézzük milyen területeken szükséges felújítani.

Elérhetőség:
weboldal-készítés-pécs-digitális-marketing-pécs-grafikai-tervezés-pécs-keresőoptimalizálás-pécs

Töltse ki a lenti űrlapot és mi pár órán belül válaszolunk!

Megosztás:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Email
Tartalomjegyzék

Kövess minket:

Legnépszerűbb bejegyzések:

Elérhetőség:

Folytasd

Még ezek is érdekelhetnek:

husveti-marketing-tippek-akciok-ajanlatok-posztok

Hogyan készítsünk húsvéti akciókat, ajánlatokat? Milyen eredményekre számítsunk? Olvasd el 8 tippünk vállalkozásod bevételének növeléséhez!

hogyan-szerezzunk-ugyfeleket-ugyfelszerzesi-tippek-kapcsolatepites-zeusweb3

Összeírtunk 8 ügyfélszerzési tippet ami segítheti vállalkozását új ügyfelek felkutatásában. Tartalmaz ingyenes és fizetős lehetőségeket, amely mind megtérülő befektetést jelent vállalkozásába.

hatekony-home-office-munkavegzes-javitasa-otthoni-munka-vallalkozas-zeusweb

Az otthoni munkavégzés (Home Office) lehetősége nagyon sok ember álma. Aki azonban legalább egyszer dolgozott már otthonról, az tudja, hogy nem olyan könnyű mint amilyennek gondolják azt.

kisvallalkozas-marketing-csatornak-uzleti-weboldal-blog-iras-haszna-elonye2

Érdekel milyen marketing csatornákat használ a többi vállalkozás? Neked melyikre van szükséged? Olvasd el a top 6 marketing csatornát ebben a cikkben.